سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریال 15 قسمتی گلریزان روی آنتن شبكه "شما"رفت

مجموعه گلریزان مجموعه‌ای پر لوكیشن و بازیگر می باشد كه به تهیه كنندگی افشین زمانی ساخته شده است.نقش‌های اصلی گلریزان را بازیگرانی از جمله ایرج نوذری، فرامرز صدیقیان و آرام جعفری بازی کرده‌اند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ این سریال با ژانری اجتماعی در سیمای مرکز همدان تولید شده است. تهران، بخش‌های مختلف شهر همدان، تپه‌های باستانی عباس آباد، مقبره بوعلی سینا، موزه بوعلی، بنای گنجنامه و ... از لوکیشن‌های این مجموعه می باشد.

سریال گلریزان زندگی چند جوان و خانواده آنها را به صورت موازی دنبال می‌کند و قصه آن در محله‌ای قدیمی اتفاق می‌افتد. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که حشمت بعد از گذشت سال‌های طولانی از زندان آزاد می‌شود.

 او به جرم قتل پدر مرتضی به زندان رفته است. در غیاب او دوست صمیمی‌ اش به نام هیبت به هیچکدام از قول‌هایش درباره خانواده او عمل نکرده و آنها را رها کرده است. همچنین در گوشه‌ای دیگر از داستان پیرمردی با نام غلامحسین نیز برای تهیه جهیزیه دخترش نرگس دچار مشکل مالی می‌شود.

فرامرز صدیقی، كتایون امیرابراهیمی، ایرج نوذری، سیامك اطلسی، كاظم افرندنیا، یوسف مرادیان، مارال فرجاد، آرام جعفری، سمیرا سیاح، مهدی امینی‌خواه، كاوه سماك‌باشی، پویا امینی، امیر غفارمنش، مریم بلالی‌مقدم، ناصر گیتی‌جاه، مهدی فقیه از جمله بازیگرانی این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال 15 قسمتی گلریزان شنبه تا چهار شنبه ساعت 22/15 به روی  آنتن شبکه شما می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، شما ، گلریزان ، بازیگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.