سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افتتاح 36طرح گازرسانی روستایی در زنجان همزمان با آغاز هفته دولت

همزمان با آغاز هفته دولت 36 طرح گازرسانی روستایی در استان زنجان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گـزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجـان؛ مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در نشست خبري با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام رجايي و باهنر و هفته دولت؛ گفت: با آغـاز هفتـه دولت؛ 36 طرح گـازرساني روستايـي، 3 جايگـاه سی ان جی؛ 3 سـاختمـان اداري،30 واحـد صنعتـي و مجتمع عمـده و 2 هزار و 244 واحـد مسكونـي مسكن مهر؛ با اعتبـاري بالغ بر 35 ميليـارد و 415 ميليون تومـان؛ از محـل اعتبارات شركت ملـي گـاز ايران؛ افتتــاح و كلنگ زنـي مـي شود.

عسگری از اتصال 27 روستا به شبكه گاز رساني خبر داد و افزود:بيش از 21 ميليارد و 253 ميليون تومان براي اين طرح ها هزینه شده است.

وی ادامه داد :9 روستاي ديگر نيز در اين هفته كلنگ زني مي شود تا با پيش بيني اعتبار بيش از 3 ميليارد و 922 ميليون توماني؛ طرح گاز رساني به روستاهاي شهرستانهاي ايجرود، خدابنده، ابهر، خرمدره، طارم، ماهنشان، سلطانيه و زنجان در هفته دولت انجام گيرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اضافه کرد : با افتتـاح اين طرح هـا؛ تعـداد روستـاهـاي بهره مند استان به 249روستـا با درصد بهره منـدي 52 درصـد مي رسـد.

عسگری از بهره برداري 3 جايگاه CNG تك منظوره آببر، جايگاه هواشناسي اشراق و شهيد خاكي با صرف هزينه اي بيش از 289 ميليون تومان خبر داد و گفت: طرح گاز رساني به 30 واحد صنعتي و مجتمع عمده نيز با اعتبار بيش از 2 ميليارد و 834 ميليون تومان؛ از ديگر طرح هاي قابل افتتاح در اين هفته است تا تعداد واحد هاي صنعتي و مجتمع عمده استان به 802 واحد برسد.

وی بهره برداري از طرح گازرساني به واحد مسكن مهر رضوان زنجان را از ديگر طرح هاي قابل افتتاح شركت گاز استان زنجان در هفته دولت عنوان و ابراز کرد : با صرف اعتبار 515 ميليون توماني؛ 2 هزار و 244 واحد مسكوني مسكن مهر، آماده واگذاري به هموطنان زنجاني است.

این مسئول با اشاره به كلنگ زني ساختمان اداري شماره 4 شركت گاز استان زنجان، ساختمان اداره گاز و پست امداد شهر آببر طارم و زرين آباد ايجرود با پيش بيني اعتبار 6 ميليارد و 600 ميليون تومان؛ خاطر نشان کرد : با تامين زمين، تصويب نقشه اجرايي و انتخاب پيمانكار؛ اين طرح ها نيز در هفته دولت كلنگ زني مي شود تا عمليات اجرايي آن آغاز و شرايط لازم براي ارائه هر چه بهتر و بيشتر خدمات به مشتركين فراهم شود.

برچسب ها: افتتاح ، روستایی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.