سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی /

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز‌ کشور: ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی موفق در اجرای برنامه ها

ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از سهمیه ومیزان برنامه ای که مشخص شده جلوتر بوده ودر زمینه اجرا موفق عمل کرده است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز‌ کشور:

ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی موفق در اجرای برنامه ها

ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از سهمیه ومیزان برنامه ای که مشخص شده جلوتر بوده ودر زمینه اجرا موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز‌ کشوردر سفر به بیرجند گفت: خراسان جنوبی 5 هزار گفتمان و نشست خانواده مطهر که در دستور کار بوده را به پایان رسانده که در بررسی هایی انجام شده نشان می دهد که ستاد اقامه نماز استان از سهمیه ومیزان برنامه ای که مشخص کردیم جلوتر بوده ودر زمینه اجرا موفق عمل کرده است.

عبدالهی هدف از سفر به بیرجند را بررسی وانجام برنامه ها و اینکه برنامه های چه میزان انجام شده ،به چه روشهایی و اگر موانعی برسر راه بوده ، این موانع را بررسی و ارائه راهکارهایی در جهت تحقق و ابلاغ این برنامه ها اعلام کرد.

وی با اشاره به اجلاس سراسری نماز در کشور گفت: این همایش مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته و پیام های ایشان موجب دستاوردهایی در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری نماز شده که امروزه شاهد نتایج آن هستیم که نمازخانه های بین راهی نمونه ای از آنهاست.

عبدالهی افزود: انتشار و چاپ هزارو 600 عنوان کتاب نماز برای گروههای مختلف سنی در جامعه از دستاوردهای همین اجلاس است.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین اجلاس نماز در هفته اول دی ماه سال جاری گفت: این اجلاس موضوع نماز و تعالی فرهنگی در استان خوزستان برگزار می شود.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز‌ کشور تصریح کرد: راهبردهای ستاد اقامه نماز در سال جاری، بیش از 500 برنامه عملیاتی در حیطه عمل و اجرا ، بین ستاد نماز و وزارتخانه ها است.

وی با اشاره به حضور یاوران نماز در 31 استان کشور افزود: حدود 150 نفر به عنوان هسته های اولیه یاوران نماز شناسایی شدند که نخستین برنامه ی آموزشی و توجیحی در جهت گسترش و ترویج فرهنگ نماز ، مهر ماه امسال انجام خواهد شد.

وی گفت : برای انس جوانان با نماز، 24هزار نفر ائمه جماعت مدارس کشور دوره آموزشی توانمندسازی ومهارتی تعریف شده که هم اکنون برای 1500 نفر از اول تیرماه تا 15 شهریور ماه در شهر مشهد و قم درحال برگزاریست.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز‌ کشور با بیان اینکه این ستاد در سه حوزه آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی حدود 45 برنامه کلان رو تعریف کرده ، اجلاس سراسری نماز، چهارمین مسابقه وبلاگ نویسی نماز در چهارمحال بختیاری ،هفدهمین مسابقه نیایش قلم ویژه نویسندگان جوان ، پنج هزار گفتمان و نشست خانواده ی مطهر ، پنج هزار گفتمان نمازشناسی ویژه نوجوانان و جوانان و مسابقه کاتبه ای نماز تحت عنوان پله های آسمانی برای 100هزارنفراز دانش آموزان پایه ششم ابتدایی را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.