سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کودکان نقص ایمنی، میزبان نیکوکاران سلامت

بیمارستان مرکز طبی کودکان، قطب علمی بیماری‌های اطفال در کشور است که آخر هفته میزبان نیکوکاران سلامت و خیرین و بازدید کنندگان از بازارچه خیریه است.

 نیما رضایی، مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: دومین نشست خیرین و نیکوکاران سلامت همزمان با پنجمین بازارچه خیریه حمایت از کودکان نقص ایمنی، از چهارشنبه 5 شهریور ماه لغایت جمعه 7 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این بازارچه که با حضور جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران مادی و معنوی سلامت، هنرمندان برگزار می‌گردد و سال گذشته هم با حضور جمع پرشور این عزیزان و خیرخواه برگزار شد و بالغ بر 10 هزار نفر از بازارچه بازدید داشتند.

مدیر بیمارستان طبی کودکان گفت: سال 92 که اولین نشست نیکوکاران سلامت کودکان همزمان با چهارمین بازارچه حمایت از کودکان نقص ایمنی برگزار گردید و با ادامه کمک ها در طی سال گذشته ، مبلغ 186 میلیون تومان جمع آوری شد که تمام این مبلغ، صرفا برای هزینه دارو و درمان بیماران نقص ایمنی هزینه شد و در حال حاضر مقداری از این مبلغ باقی مانده است.

همچنین در سال 92 از کلیه نهادهای حقوقی مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به عنوان کمک های سازمان به این بیمارستان اهدا شد.

رضایی در خصوص ساعت شروع این جشنواره خبر داد: چهارشنبه 5 شهریور ماه ساعت 4-9 شب، افتتاحیه این نشست است و تا جمعه 9 شب برنامه‌های بسیار متنوع و بازدید از بازارچه خیریه به نفع کودکان نقص ایمنی برقرار می باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.