سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقیمی در تذکر شفاهی:

حتي يك ريال از اعتبارات به استان‌ها تخصيص پيدا نكرده است

نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس با بیان اینکه تا امروز حتي يك ريال از اعتبارات به استان‌ها تخصيص پيدا نكرده است، گفت: این در حالیست که با نزدیکی به نیمه دوم سال و فصل سرما اجرای عملیات عمرانی با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمدعلي مقيمي نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در تذكر شفاهي خود در جلسه علني امروز يكشنبه (2 شهريور) ضمن گرامي‌داشت هفته دولت گفت: اقدامات جناياتكارانه اخير رژيم جعلي صهيونيست بر مردم مظلوم غزه كه با موافقت دولت‌هاي غربي و شيطان بزرگ انجام پذيرفت را محكوم مي‌نماييم و از خداوند متعال پيروزي عاجل مردم فلسطين و به ويژه غزه قهرمان را مسئلت مي‌نماييم.
 
وي در ادامه طي تذكري به نوبخت معاون نظارت راهبردي رياست جمهوري اظهار داشت: وي در جلسه‌اي از جلسات كميسيون عمران عنوان كردند كه در تخصيص اعتبارات استاني، براي استان‌هاي سردسير 45 درصد و براي مابقي استان‌ها 15 تا 30 درصد اعتبار را ابلاغ كرده‌اند اما تا امروز حتي يك ريال از آن اعتبارات به استان‌ها تخصيص پيدا نكرده است.  
 
نماينده مردم بهشهر تصريح كرد: درست است حوزه انتخابيه بنده جزو استان‌هاي شمالي و سردسير نيست ولي عملا از نيمه دوم سال نمي‌توان كاري انجام داد؛ لذا خواهشمند تسريع در پرداخت اعتبارات به استان‌ها هستم.  
 
مقيمي هم چنين مجددا خطاب به نوبخت اظهار داشت: تسريع در پرداخت تسهيلات براي سيل‌زدگان شرق مازندران و به وي‍ژه شهرستان بهشهر و سرمازدگان باغات را در دستور كار قرار دهد. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، رژیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.