سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براساس ارزیابی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری؛

سازمان تامین اجتماعی رتبه نخست خود ارزیابی سال92 را کسب کرد

مشاورعالی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از رتبه نخست سازمان تأمین اجتماعی در میان سازمان های تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بر اساس ارزیابی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در سال 92 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر محمد رضا جعفریان با اعلام این مطلب گفت: هر سال معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با استناد به مواد 81و82 قانون مدیریت خدمات کشوری، گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی را درقالب شاخص های عمومی و اختصاصی دریافت و پس از بررسی گزارش ها، نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه به همراه رتبه بندی دستگاه ها را برای بهره برداری  و استفاده در اصلاح و ارتقاء سطح عملکرد اعلام می کند.

وی با اشاره به این که گزارش عملکرد سازمان تأمین اجتماعی پس از بررسی های کارشناسی از طریق وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در تیرماه سال جاری به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شد که نتایج حاصل  از آن معاونت نشان داد این سازمان در بین سازمان های وابسته به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  در بعد شاخص های عمومی و ارزیابی عملکرد،حایز رتبه نخست شد.

 جعفریان یادآور شد:محور های ارزیابی شاخص های عمومی و عملکرد  شامل 6 مورد؛برنامه و ساختار دولت،برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی،برنامه فناوری های مدیریتی،برنامه صیانت از حقوق مردم و مردم سالاری  و برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد  است .

مشاور عالی مدیر عامل سازمان با بیان این که در ارزیابی شاخص های اختصاصی عملکرد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، تنظیم  و نظارت بر روابط کار و اعتلای فرهنگی و اجتماعی سرمایه های انسانی سقف امتیاز های در نظر گرفته شده را کسب کرده اند، گفت:در بررسی این گروه از شاخص ها ،شاخص همکاری های منطقه ای و بین المللی کمترین استاندارد را نسبت به سایر محور ها داشته اند.

وی رفاه اجتماعی،تعاون،شناخت  و مدیریت بازار کار ،ترویج و توسعه کار آفرینی و آموزش و پژوهش را از دیگر شاخص هایی عنوان کرد که مورد توجه بوده اند.

 جعفریان یادآور شد: درارزیابی انجام شده، سازمان تامین اجتماعی دربین سازمان های  بهزیستی، بیمه سلامت ایرانیان،آموزش و فنی و حرفه ای،بازنشستگی  و ستاد وزارت خانه  سقف امتیاز را که 1000 بوده است در دو حوزه شاخص های عمومی و اختصای کسب کرد و با دارا بودن 2000 امتیاز که سقف امتیاز ها نیز است در رتبه نخست هر دو ارزیابی قرار گرفت.



انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.