سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان /

اتمام بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان از اتمام بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، خداداد مقبلی در جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت : در حال حاضر بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمان به اتمام رسیده ، اما به دلیل عملیات زیربنایی به متقاضی تحویل داده نشده است.

وی افزود : ساخت مسکن مهر در استان کرمان در مجموع 33 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 21 هزار واحد و درروستاهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از سال 85 شروع شده و پیشرفتی بالای 80 درصد داشته است.

مقبلی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات ما در در بحث مسکن مهر استان خدمات زیربنایی است.

وی گفت : صاحبان اکثر واحد های مسکن مهر مشاغل آزاد هستند و به دلیل مشکلات اقتصادی نمی توانند سهم آورده خود را تحویل دهند، و ما با کندی روند کار مواجه هستیم.

مقبلی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیازمندی‌ های خود را در زمینه مسکن مهر به ستاد وزارت خانه اعلام کرده است و امیدواست اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات انجام شود.

محمد جواد کامیاب ، معاون عمرانی استاندار نیز گفت : از مشکلات اصلی مسکن مهر در استان کرمان ، خدمات زیربنایی و باقی مانده سهمی که وزارت نیرو باید برای اجرای این خدمات پرداخت کند ، است.

وی افزود: در استان تمام توان خود را برای آب، برق و فاضلاب و جبران بخشی از کار گذاشته ‌ایم، اما وزارت خانه‌ هم باید سهم خود را بپردازند.

کامیاب تصریح کرد : قیمت‌ های تمام شده واحد ها باید تحت کنترل قرار گیرد که وزارت راه و شهرسازی در این زمینه باید با جدیت وارد شود.


برچسب ها: اتمام ، مسکن ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.