سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

هزینه کرد بیش از 4 میلیارد ریالی مسکن مددجویی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت برای اجرا و تکمیل مسکن مددجویی آذربایجان غربی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،راضیه خدادوست اظهار داشت: هفته دولت زمان مناسبی است که دستگاه‌های اجرایی دولتی بتوانند برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های خود را به مردم ارائه دهند.

وی افزود: بهزیستی آذربایجان غربی نیز با توجه به شعار رهبر انقلاب به عزم ملی، مدیریت جهادی و تلاش بی‌وقفه کارکنان این نهاد، به وسیله مدیران جهادگر و عزم راسخ توانسته گام‌های بلندی در خدمت به مردم این استان بردارد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت، تعداد 112 واحد مسکن مددجویی در شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

خدادوست با بیان اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه‌ها، اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل 112 مسکن مددجویی در آذربایجان غربی بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان‌های آذربایجان غربی، افزود: تعداد 100 مسکن مددجویی در شهرستان‌ خوی و بقیه مسکن مددجویی در شهرستان‌های ارومیه، تکاب، چایپاره، پلدشت، سلماس و میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به برنامه‌های فرهنگی هفته دولت اشاره کرد و گفت: غبارآلودی مزار شهدا، افتتاح اولین مرکز تخصصی مددکاری و اشتغال معتادان بهبودیافته از برنامه‌های فرهنگی بهزیستی آذربایجان غربی در هفته دولت است.

خدادوست به برنامه‌های دیگر هفته دولت اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان، افتتاح بازارچه، افتتاح مرکز ایثار ارومیه از برنامه‌های فرهنگی بهزیستی آذربایجان‌غربی در شهرستان ارومیه است.

وی افزود: افتتاح مرکز جامع توانبخشی تکاب  و افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی دشتک چالدران از دیگر طرح‌های عمرانی شهرستان‌های آذربایجان غربی بوده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، مسکن ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.