سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

کشف بیش از 600 کیلوگرم تریاک در سیستان وبلوچستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 679 کیلو و 200 گرم مواد مخدر در سه عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان رضا ناظری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان با استفاده از خودروهای تیزرو از مسیرهای اصلی و فرعی اقدام به حمل جابجایی مقادیری مواد مخدر از زاهدان به ایرانشهر می کنند،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با اقدامات انجام شده و کار اطلاعاتی موفق شدند چهار خودرو متهمان را در محور زاهدان به ایرانشهر توقیف و 316 کیلو و 700 گرم مواد مخدر کشف کنند.همچنین در این عملیات شش متهم دستگیر شدند.

ناظری تصریح کرد: در یک عملیات دیگر و پس از یک سری کار اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل مواد که از زاهدان قصد عزیمت به استان تهران را داشت پس از خروج از ترمینال مسافربری شناسایی و در بازرسی صورت گرفته از خودرو تعداد 16 بطری نوشابه حاوی تریاک جمعا" به مقدار 30 کیلو و 700 گرم کشف و پنج نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ماموران یگان تکاوری شهرستان سراوان نیز روز گذشته در پاکسازی ارتفاعات این شهرستان موفق شدند،331 کیلو و 800 گرم تریاک را از زیر ماسه‌ها کشف و ضبط کنند.


  انتهای پیام /ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.