سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با میلاد امام رضا ( ع )

آغاز به کار سومین نمایشگاه گل و گیاه در کرج

دبیر برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در کرج آغاز به کار نمایشگاه گل و گیاه با میلاد امام رضا ( ع ) خبر داد.

بیتا شاه‌محمدی دبیر سومین نمایشگاه گل و گیاه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در رابطه با برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه، بذر و نهال و صنایع وابسته در زمینی به مساحت 8 هکتار در پارک چمران کرج از نیمه دوم شهریور ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

شاه محمدی افزود: 150 غرفه برای عرضه دستاوردهای متقاضیان که تا روز گذشته 31 مرداد ثبت‌نام کرده‌اند در نمایشگاه اختصاص داده شده است.

وی در خصوص ارائه گونه‌های مختلف گیاهی در این نمایشگاه تصریح کرد: گل و گیاه آپارتمانی، شاخه بریده فصلی، کاکتوس، خاک و کود در سموم کشاورزی، ادوات کشاورزی در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در نمایشگاه گل و گیاه برنامه‌های آموزشی و کلاس‌های آموزشی گل و گیاه نیز برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

شاه‌محمدی در پایان با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه گل و گیاه و بذر و نهال و صنایع وابسته در روز یکشنبه 16 شهریور کار خود را آغاز می کند و 20 شهریور به فعالیت خود پایان می‌دهد.

دربهای نمایشگاه از ساعت 10 صبح لغایت 9 شب به روی علاقه‌مندان باز است. وی ضمن اعلام این خبر از تمامی شهروندان دعوت کرد تا از نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است: نمایشگاه با همکاری سازمان پارکها، سازمان‌ زیباسازی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، گیاه ، کرج ، میلاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.