سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افزایش رضایتمندی مردم از خدمات پزشکی پس از اجرای طرح تحول سلامت

افزایش میزان رضایتمندی مردم از 70 درصد به 90 درصد از خدمات طرح تحول سلامت از مهمتریت دستاوردهای اجرای این طرح است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان  در مراسم روز پزشک با تبریک روز پزشک با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت طی امسال گفت: این طرح با همکاری دولت در کشور آغاز شده و اعتبارات کافی به این امر اختصاص داده شده است.

بیگلری با بیان این‌که به دنبال ابلاغ سند سلامت توسط مقام معظم رهبری از 15 اردیبهشت‌ماه  امسال  طرح تحول سلامت آغاز شد، افزود : اجرای این طرح از بزرگترین موفقیتهای این حوزه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تحول سلامت موجب آشکار شدن ضعف‌های حوزه درمان شد ادامه داد : سیاستگذاری‌های حوزه بهداشت و درمان براساس این ضعف‌ها در حال حاضر پیگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان این‌که اجرای این طرح در بسته نخست به کاهش پرداخت هزینه‌های بیماران انجامید تصریح کرد :270 بیمار با اجرای این طرح در هر روز ترخیص شدند.

 این مسئول  با بیان این‌که اجرای طرح تحول ماندگار از دیگر اقدامات این طرح است، ادامه داد: حضور 67 پزشک مقیم متخصص در بیمارستان‌ها از دیگر رویکردهای این طرح تحول است.

بیگلری ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها را از دیگر مزیت‌های طرح تحول سلامت عنوان و تصریح کرد: به روز شدن تجهیزات و آزمایشگاه‌های بیمارستانی از دیگر مزیت‌های اجرای این طرح است.

وی  به خدمات انجام شده دردانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اشاره و خاطر نشان کرد : این دانشگاه ؛دارای هشت دانشکده، یک حوزه بین‌المللی ،9 بیمارستان ،سه هزار دانشجو، 300 عضو هیئت علمی و هشت هزار کارمند است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.