سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان یک تلويزيون خصوصی در طرابلس ليبی هدف حمله شبه ‌نظامیان قرار گرفت

یک ایستگاه تلویزیونی خصوصی در پایتخت لیبی هدف حمله شبه نظامیان لیبی قرارگرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،  یک ایستگاه تلویزیونی خصوصی در طرابلس پایتخت لیبی از حمله شبه نظامیان فجر در نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه به این ایستگاه تلویزیونی و ربوده شدن کارکنان آن به دست مهاجمان خبر داد.

در همین حال مجلس نمایندگان لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد گروه شبه نظامیان فجر لیبی که بیشتر از شبه نظامیان شهر مصراته هستند دیشب به این ایستگاه تلویزیونی حمله کردند. 

تلویزیون "العاصمه" تلویزیون هوادار شبه نظامیان زنتان که در طرابلس فعالیت دارد اعلام کرد شماری از شبه نظامیان فجر بامداد امروز به مقر این تلویزیون در طرابلس حمله کردند.

این منبع افزود مهاجمان مسلح در این حمله اقدام به غارت و تخریب وسایل داخل این ساختمان کردند.

گفتنی است این تلویزیون نخستین بار نیست که مورد حمله مهاجمان قرار گرفته است بلکه در اوایل امسال نیز هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

گروه شبه نظامیان فجر لیبی را بیشتر شبه نظامیان شهر مصراته در 200 کیلومتری شرق طرابلس و همپیمانان تندرو آنان در نقاط مختلف غرب این کشور تشکیل می دهند که با شبه نظامیان زنتان در 180 کیلومتری جنوب شرقی و همپیمانان انان که تحت حمایت خلیفه حفتر ژنرال فرمانده سابق ارتش لیبی قرار دارند درگیر هستند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.