سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی:

باید از ظرفیت های بالای بهشت زهرای تهران استفاده کرد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: باتوجه به حضور شهدا، بهشت زهرا به عنوان سرمایه و میراث فرهنگی نظام و ملت ما به حساب می‌آید که می‌تواند به منزله یک قطب فرهنگی عمل کند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین "سید رضا تقوی" روز گذشته به مناسبت هفته دولت به همراه معاونان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بر مزار شهدای دولت حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی ضمن ادای احترام به شهدای دولت درباره تحولات اخیر سازمان بهشت زهرا اظهار داشت: اهتمام به انجام حکم شرعی در امور مربوطه، حرمت‌گذاری به نظام جمهوری اسلامی است و حضور روحانیون دلالت بر این تحولات دارد.

وی گفت: تسهیل، تسریع و وسعت در ارائه خدمات از سوی سازمان بهشت زهرا تحسین‌برانگیز است چرا که این مکان یک شهر نیست بلکه همانند یک کشور است و کمتر جایی را می‌توان به این جامعیت سراغ گرفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بهشت زهرا مجمع انسانی جامعی است که می‌تواند نماد یک کشور باشد، گفت: این مکان دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید شناسایی شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: باتوجه به حضور شهدا، بهشت زهرا به عنوان سرمایه و میراث فرهنگی نظام و ملت ما به حساب می‌آید که می‌تواند به منزله یک قطب فرهنگی عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از ارزش‌های دینی از بهشت زهرا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.