سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: استرس، یکی از عوامل نتیجه نگرفتن پرسپولیس است

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص نقاط ضعف تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس یکی از نقاط ضعف این تیم به شمار می‌آید.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با وجود اینکه بازیکنان در اردوهای خوبی حضور داشتند، اما با هم هماهنگ نیستند و زمانی که در تمرین حضور دارند شاداب و فعال هستند ولی در زمین اینگونه عمل نمی‌کنند و در فضاهای نامناسب بازی می‌کنند، احتمالا دلیل بر مضطرب بودن آنها است.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی استرس زیادی دارند، از سوی دیگر اخراج‌ها و اخطارهای متوالی تاثیر منفی بر تیم گذاشته است.

وی در خصوص نتایج بدست آمده تیم پرسپولیس از 4بازی اخیر بیان کرد: سه بازی اخیر را در ایران نبودم اما بازی با فولاد را در ایران بودم، نتیجه بازی با نفت مساوی شد، در بازی مقابل ملوان، پرسپولیس باخت و هم چنین بردش مقابل ذوب‌آهن نیز خوب نبود و نوید بازی خوبی را نمی‌داد.

عبدی در خصوص بد بسته شدن تیم پرسپولیس گفت: اگر تیمی که با این همه هزینه بسته شده است؛ بد باشد، مسئولین باید در این خصوص توضیح بدهند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص رفتن پولادی و اینکه رضا حقیقی هم قصد دارد از تیم پرسپولیس برود و نیز جایگزینی نورالهی که آیا می‌تواند خوب باشد یا نه تصریح کرد: بازی نورالهی را ندیده‌ام و در این خصوص نمی‌توانم اظهارنظر کنم، اما نوری هم بازیکن خوبی است و می‌تواند به تیم کمک کند.
همه بازیکنان باید تلاش کنند تا تیم به سطح دلخواه مردم برسد.

وی در مورد مصدومیت رضا نوروزی و اینکه نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، اذعان داشت: نوروزی چندمین بازیکنی است که مصدوم شد بدنسازی روی بازیکنان تاثیرخوبی نداشته، از این رو باید همه تمرینات را در نظر بگیرند و تغییراتی را در آن ایجاد کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه مهاجم‌های پرسپولیس مثل گذشته توانایی گل زدن ندارند، بیان کرد: به ثمر رساندن 3گل در 4بازی اصلا نتیجه خوبی نیست، اما همه بازیکنان تیم از جمله هافبک‌ها و مدافع‌ها نیز باید موقعیت گل ایجاد کنند، آیا موقعیتی بوده که مهاجمان گل نزده باشند؟
ممکن است مهاجمان درصدی مقصر باشند اما، در کل روند بازی باید طوری باشد که بازی در دست باشد تا گل به ثمر برسد.

وی در خصوص عملکرد علی دایی گفت: در کل قانون فوتبال طوری است که اگر تیمی در لیگ از پنج بازی نتواند پنج امتیاز بگیرد باید به لیگ دسته دو برود اما در ایران شرایط فوتبال اینطور نیست؛ در خصوص پرسپولیس نیز همه چیز به بازی پنجم بستگی دارد، اما در کل با این چهار بازی که صورت گرفته و با حضور این همه بازیکن و استرسی که روی تیم پرسپولیس است،‌عملکردشان خوب نبوده است.

عبدی نظر خود را در خصوص ایجاد تغییر وتحولاتی در کادر فنی بیان کرد: این موضوع در حیطه مسئولیت باشگاه است و مدیریت باید تصمیم بگیرد اما برای اینکه به نتیجه برسند باید از همه لحاظ از تیم حمایت نمایند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص وضعیت کمیته فنی خاطرنشان کرد: کمیته فنی برگزار نشد، شاید اگر برگزار می‌شد می‌توانست در این مرحله زمانی کمک بزرگی به تیم کند.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.