سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنایی: فشردگی بازی‌ها در هفته‌های اخیر به تیم‌ها ضربه می‌زند

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دلیل فشردگی بازی‌ها را در این چند هفته نمی‌دانم و این فشردگی به تیم‌ها ضربه می‌زند.

داوود فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازی سختی را در اهواز و با تیم استقلال خوزستان در پیش داریم، بازی در هوای گرم اهواز آسان نیست ولی شرایط برای 2 تیم مساوی است و امیدوارم با دست پر از اهواز خارج شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد نتایج به این تیم بیان کرد: تیم ما نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته و از خط دفاع تا خط حمله بازیکنان ما عوض شدند و مدتی طول می‌کشد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند و خود را با شرایط ذوب‌آهن وفق دهند ولی ما با تمرینات زیاد سعی می‌کنیم، ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی در مورد فشردگی بازی‌ها در چند هفته اخیر عنوان کرد: من دلیل این فشردگی را نمی‌دانم و معلوم نیست که چرا در این چند هفته تیم‌ها 4روز 4بازی می‌کنند و بعد دوباره به حالت عادی و هفته‌ای یک بازی برمی‌گردد. این فشردگی به تیم‌ها ضربه می‌زند و بازیکنان را اذیت می‌کند.

فنایی در پایان در مورد بازی قبل با تیم راه‌آهن اظهار داشت: در بازی با راه‌آهن بسیار خوب بازی کردیم ولی روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بانمان گل خوردیم و تلاش می‌کنیم این اشتباهات را در بازی‌های آینده کم کنیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فنایی ، تیم ، ذوب آهن ، ضربه ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.