به گزارش
خبرنگار فناوریهای نوین باشگاه خبرنگاران محمد آزادی دبیر علمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه و مورد توجه سازمانها و نهادهای علمی، افزود: هر چند نمیتوان از فاصله ایران با سایر کشورهای جهان در بهرهبرداری از این دانش چشم پوشید، اما برآنیم تا با برگزاری کنفرانس بینالمللی استراتژی برند به طور سالیانه، ضمن ایجاد بستری به منظور گردهمایی اساتید و دانشجویان از سراسر دانشگاههای ایران و مدیران برندهای صنایع مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی این حوزه را بررسی و تجزیه و تحلیل کنیم.
وی مهمترین برنامههای این کنفرانس را ارائه مقالات تخصصی، سخنرانیهای کلیدی از کشورهای امریکا، انگلستان، کلمبیا، اسپانیا، فرانسه، ترکیه، لبنان و ...، برگزاری کارگاههای تخصصی، ارائه مورد کاویهای ملی و بین المللی و نشستهای تخصصی اعلام کرد و گفت: از جمله مهمترین محورهای این رویداد میتوان به تقویت برندسازی ملی جهت حضور قویتر در بازارهای جهانی، اهمیت استراتژیهای برند و برندسازی در توسعه پایدار، تبیین استراتژیهای برندسازی اجتماعی و نقش مسئولیت اجتماعی در برندسازی شرکتها، نقش قانونگذاری در توسعه برندهای ملی، جایگاه و اهمیت دولت در استراتژیهای برند ملی، نقش بخش خصوصی و اتاقهای بازرگانی در برند ملی، استراتژیهای هویتسازی و وفاداری برند، استراتژیهای احیای برندها، معماری برند، ارزیابی و ارزشگذاری برند و روابط عمومی و تبلیغات در توسعه برند اشاره کرد.
دبیر علمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند با اشاره به اینکه اعضای هیأت علمی بیش از 11 دانشگاه دولتی در کمیته علمی این رویداد حضور دارند، افزود: در 15 حوزه صنعتی کمیتههای تخصصی در کنفرانس تشکیل یافته و فعالیت میکنند.
لازم به ذکر است اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند طی روزهای 8 و 9 بهمن ماه 1393 با مشارکت و همراهی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تبریز، دانشگاه صنایع و معادن، دانشگاه مازندران، موسسه تندیس مدیریت برتر، دانشگاه نور طوبی، موسسه عالی مدیریت دانش، انجمن مدیریت ایران و سایر سازمانها و نهادهای مرتبط و به همت گروه بین المللی راهبران (مسئول تدوین استاندارد ملی برگزاری گردهماییهای ایران) برگزار میشود.
علاقمندان به ارائه مقاله و مشارکت در این کنفرانس میتوانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی www.brandconf.ir مراجعه و یا با شمارههای 86014259 – 86014264 تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/