سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سرپرست وزارت علوم نشاط را به فضای علمی بازگرداند

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: حضور افراد سیاسی تندرویی که از جناح‌های خاص در دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند باعث تشنج محیط علمی می‌شود، ما نشاط در دانشگاه‌ها را می‌خواهیم، اما فعالیت سیاسی در دانشگاه را بر نمی‌تابیم.

"سیدسجاد موسوی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه استیضاح چند پیام داشت که سرپرست وزارت علوم باید آنها را نصب‌العین قرار دهد،‌ اظهارداشت: وزارت علوم باید از ورود افراد مسئله دار در بدنه وزارت علوم خودداری کند.

موسوی با اشاره به بحث بورسیه‌های غیر قانونی که رسانه‌ها دنبال می‌کنند، تصریح کرد: سرپرست جدید دقت داشته باشند که این موضوع را پیگیری کند و نکته‌ای که وجود دارد این است که اسامی از افراد منتشر شده غیرمنصفانه در رسانه مطرح شد و نجفی باید اعاده حیثیت این دانشجویان را پیگیری کند.

وی اظهار داشت: از نجفی انتظار می‌رود که عادلانه این مسئله را پیگیری کند و حقوق از دست رفته این دوستان را از طریق وزارت علوم و دستگاه قضایی احیا کند.

موسوی با اشاره به بحث کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تصریح کرد: مطالبه‌ای از سوی مقام معظم رهبری شده است که با قاعده نظام‌مند در دانشگاه‌ها پیگیری شود.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: حضور افراد سیاسی تندرویی که از جناح‌های خاص در دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند باعث تشنج محیط علمی می‌شود. ما نشاط در دانشگاه‌ها را می‌خواهیم، اما فعالیت سیاسی در دانشگاه را بر نمی‌تابیم. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اینگونه حرکات مانع وقوع نهضت علمی در دانشگاه‌ است؛ لذا از وزارت علوم می‌خواهیم که نشاط سیاسی را به دانشگاه‌ها برگرداند و رکود علمی را توجه داشته باشد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: وزارت علوم ، دانشجو ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.