سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی: استقلال تمام تیمها را سرسخت می‌بیند

مربی تیم استقلال تهران گفت: تمام تیمها مقابل استقلال تیمي سرسخت به شمار می‌آیند.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمام تیمها در بازی مقابل استقلال تلاش می‌کنند تا خودشان را نشان بدهند از این رو بازیکنان تیم استقلال باید برای نتیجه مقابل تیم رقیب تمام تلاش خود را انجام دهد.

پیکان تیم سرسختي است

پیکان نیز تیم سرسختی برای استقلال به شمار می‌آید و بازی سختی را با این تیم پیش رو داریم.
همدانی درباره وضعیت تیم استقلال در آستانه بازی با پیکان اذعان داشت.

شرایط خیلی خوبی داریم و بازی با سایپا تاثیر مثبتی روی تیم و روحیه بازیکنان گذاشت زیرا وحدت تاکتیکی داشتند  و تا دقیقه 90 در یک سبک بازی کردند، از این رو روز به روز بهتر می‌شویم.

وی در خصوص نتیجه بازی مقابل پیکان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به اهدافمان برسیم و به صدر جدول دست پیدا کنیم. اطلاعی از جذب مدافع عراقی ندارم.

همدانی درباره جذب مدافع عراقی به جای صادقی بیان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد اما خودم در این خصوص اطلاعی ندارم که بخواهم در موردش صحبت کنم، امیدوارم قلعه‌نویی این بار هم بخشیده باشد

ستار همدانی در خصوص اختلاف و درگیری قلعه‌نویی با امیر حسین صادقی بیان کرد: در جریان نیستم ولی از گذشته بخشش حرف اول و آخر قلعه‌نویی بوده است و امیدوارم این مساله تمام شود، در تیم ما همه برای یک هدف تلاش می‌کنند

وی درباره اختلاف ایجاد شده بین هواداران و قلعه‌نویی و تاثیرش بر تشویق هواداران تصریح کرد: با حضور قلعه‌نویی همچنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد زیرا وی همیشه به دنبال اتحاد است، در تیم ما همچین چیزی صحت و بازیکنان هواداران و کادر فنی همگی برای یک هدف تلاش می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

ستار همدانی در پایان در خصوص تجمع هواداران جلوی باشگاه به علت بد رفتاری طرفداران قلعه نویی خاطر نشان کرد: اصلا این موضوع صحت ندارد و همچنین اتفاقی رخ نداده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.