سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ایمنی و بازبینی تابلوهای ترافیکی در جنوب غرب تهران

ستاد مدیریت بحران منطقه 18 گفت: طرح ایمنی و بازبینی تابلوهای ترافیکی در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه های منطقه 18 به منظور آمادگی هر چه بیشتر هنگام وقوع طوفان، بادهای سهمگین، سنگین و مخاطره آمیز اجرا می‌شود.

حمیدرضا نورایی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ایمنی و بازبینی تابلوهای  ترافیکی در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه های منطقه 18 در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آمادگی هر چه بیشتر هنگام وقوع طوفان، بادهای سهمگین، سنگین و مخاطره آمیز در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه های منطقه 18 در دست اجرا است.
 
نورایی اظهار داشت: در این طرح با برگزاری نشست هم اندیشی ستاد مدیریت بحران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 تابلوهای ترافیکی در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه های این منطقه بازبینی، ایمن ساز و ثبات دهی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح ایمن سازی، ثبات دهی و بازبینی المان‌های ترافیکی و تابلوهای ترافیکی با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و سرما، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بررسی و ارائه تدابیر در خصوص ایمن سازی معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌ها، هنگام طوفان و بادهای مخاطره آمیز از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نورایی خاطر نشان کرد: انجام اقدامات مطالعاتی و بررسی معضلات مشکلات ایمنی و مجاز، محورهای اصلی و بزرگراه ها هنگام بروز طوفان و بادهای مخاطره آمیز، انجام اقدامات پیشگیرانه، آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران و ترافیک از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تابلو ، ترافیک ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.