سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: پیکان را دست کم نمی گیریم/ هواداران مثل همیشه فقط تیم را تشویق می کنند

سرپرست استقلال گفت: تیم استقلال نباید به نتایج پیکان توجهی داشته باشد چراکه آنها از انگیزه مضاعفی برابر استقلال برخوردارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،میرشاد ماجدی در باره ی شرایط تیمش بعد از بازی با سایپا گفت: استقلال شرایط بسیار خوبی را دارد. نداشتن مصدوم و محروم برای بازی بعدی پوئن مثبتی است که نصیب استقلال شده است. به هر حال فاصله ی کم بین بازی ها باعث می شود که بازیکنان خسته شوند اما با تلاش کادر فنی و تیم پزشکی و انجام ریکاوری خوب تا به امروز که یک روز به بازی با پیکان فاصله داریم تمرینات خوب و با نشاطی را داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت مصدومین تیمش عنوان کرد: عمران زاده و صادقی از حدود 2 الی 3 هفته دیگر به تمرینات گروهی ما اضافه می شوند و بعد از آن به تشخیص کادر فنی می توانند در خدمت استقلال باشند.

وی در باره ی بازی با پیکان بیان کرد: پیکان تیم بسیار خوبی است و نباید به نتایج چند بازی گذشته ی آنها توجه کرد. نه تنها پیکان بلکه هر تیم دیگری برابر استقلال به میدان برود انگیزه اش بیشتر از مضاعف است. استقلال امسال هیچ تیمی را دست کم نمی گیرید و برای حداکثر امتیاز به زمین می رویم.ما استقلال هستیم و توقع هواداران از تیم برد است.

ماجدی در باره ی نگرانی ها از عکس العمل بد هواداران نسبت به رحمتی اظهار کرد: بعید میدانم هواداران استقلال عکس العمل بدی داشته باشند. هواداران ما همیشه فقط بازیکن و تیم خودمان را تشویق می کنند و امیدوارم این روند در این بازی هم حفظ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، سرپرست ، ماجدی ، پیکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.