سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری 98 دوره آموزشی ایمنی کار در شمال شرق کشور

از ابتدای سال جاری بیش از 98 دوره آموزش ایمنی کار از سوی گروه تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار شمال شرق کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی کار در منطقه شمال شرق کشور گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 98 دوره آموزشی ایمنی در عملیات ساختمانی، ایمنی برق، ایمنی عمومی ویژه تعیین صلاحیت شرکت‌های پیمانکاری، علمی و کاربردی ایمنی و بهداشت در محل صنعت، کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در غالب 19 هزار نفر ساعت از سوی گروه تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار شمال شرق کشور برگزار شده است.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: نیمی از دوره‌های آموزشی برگزار شده مختص شرکت‌های پیمانکاری و با محوریت مباحث ایمنی در ساختمان بوده است هم چنین با تعاملی که با انجمن صنفی سازندگان مسکن در استان خراسان رضوی صورت گرفته تاکنون 4 دوره آموزشی جهت اعضای انجمن صنفی سازندگان مسکن در استان خراسان رضوی صورت گرفته تاکنون 4 دوره آموزشی جهت اعضای انجمن مذکور برگزار شده است.
 
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این راستا هم چنین تعداد 12 هزار و پانصد برگ جزوه، نشریه و پوسترهای ایمنی در اختیار فراگیران آموزشی و متقاضیان قرار گرفته است هم چنین پیرو ثبت نام به عمل آمده 4 دوره دیگر نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برگزار ، اموزش ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.