سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

روند صدور علامت تجاری به سرمایه‌گذاران آسیب می‌زند

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: واحدهای تولیدی سرمایه‌گذاری می‌کنند ولی به دلیل این‌که نام و علامت تجاری آنها صادر نشده نمی‌توانند مجوزهای استاندارد را بگیرند که این خود ضربه به سرمایه‌گذاری دراین استان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،غلامحسین شفیعی اظهار کرد: از تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها همچون شهرداری‌ها و شهربازی‌ها می‌خواهیم حداکثر همکاری با استاندارد را داشته باشند تا جلوی تخلفات گرفته شود.

وی ادامه داد: کارگاه‌های مصالح غیر استاندارد بسیار زیاد هستند و به صورت پنهانی فعالیت می‌کنند. بسیاری از مصالح غیراستاندارد در چهاردیواری‌ها و باغ‌ها به صورت پنهان ساخته می‌شوند.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان خاطرنشان ساخت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا جلوی ساخت مصالح ساختمانی غیرمجاز و ورود آنها به ساخت و سازها را بگیریم.

شفیعی با اشاره به مشکلاتی که در ارتباط با نام و علامت تجاری وجود دارد، اذعان کرد: در حال حاضر یکی از الزامات صدور پروانه استاندارد، داشتن نام و علامت تجاری است. روند صدور نام و علامت تجاری در تهران انجام می‌شود که این روند بسیار زمان‌بر است، ما پیشنهاد داده‌ایم یک شعبه از ثبت شرکت‌ها در استان اصفهان باشد تا کمک شود این روند کوتاه شود.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان تاکید کرد: واحدهای تولیدی سرمایه‌گذاری می‌کنند ولی به دلیل این‌که نام و علامت تجاری آنها صادر نشده نمی‌توانند مجوزهای استاندارد را بگیرند که این خود ضربه به سرمایه‌گذاری در این استان محسوب می‌شود که امیدواریم فکری به حال این موضوع شود.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.