سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

بیجار، شهری فاقد شهربازی

شهردار بیجار با تاکید بر مشارکت مردم و سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت توسعه هرچه بیشتر شهر بیجار گفت: با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی می توان امکانات بیشتری در شهر مستقر کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، پاشازادها بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه ایجاد شهربازی به عنوان یکی از نیازهای تفریحی مردم بیجار تاکید کرد وگفت: سازمان استاندارد تمام وسایل شهر بازی بیجار را به علت فرسوده بودن اسکلت ها پلمپ کرده و فعلا منابع مالی لازم در اختیار شهرداری برای رفع نواقص وجود ندارد.

وی با دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بوستان شاهد و راه اندازی شهربازی در این بوستان افزود: هر همکاری و مساعدتی که لازم و در توان شهرداری بیجار باشد با همکاری شورای اسلامی شهر انجام خواهیم داد تا بخش خصوصی بتواند در آن سرمایه گذاری نماید.

شهردار بیجار در ادامه سخنان خود به احداث معبرهای جدید با رویکردهای بسیار زیبا برای بوستان شاهد اشاره کرد و گفت: بوستان شاهد دارای قدمت زیادی است و به علت موقعیت جغرافیایی منحصر بفرد، نبود شهربازی دیگری در شهر و استقبال بسیار خوب مردم از بوستان و محل مذکور، موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شهربازی ، شهر ، بخش خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.