سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افتتاح شد

پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از معاونین و مدیران این وزارتخانه و مسئولین استانی افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاهتاسیس و توسعه شبکه کابل، کابل کشی فیبر نوری، ایجاد پورتهای پر سرعت در 100 روستای استان، ایجاد ارتباط عمومی در 66 روستای زیر 20 خانوار استان، طرح هم کدسازی و تاسیس و توسعه ایستگاه BTS تلفن همراه از جمله پروژه های مخابراتی بود که با حضور وزیر ارتباطاتافتتاح شد.

شش پروژه شرکت ارتباطات زیرساخت شامل توسعه پهنای باند لایه لبه استان به میزان 36 گیگابیت، توسعه تجهیزات تکمیلی کانال های بین المللی استان، نصب و راه اندازی سامانه های پایش ترافیک استان، نصب تجهیزات رادیویی پروژه سیگنال رسانی در 10 ایستگاه زیرساخت استانی صداوسیما، توسعه ارتباطات بین المللی در ترانزیت ارتباطات بین المللی در مرز پرویزخان و خسروی و بهره برداری از مسیرهای فیبرنوری ملی در حوزه استان به میزان 106 کیلومتر افتتاح شد.

در حوزه پست نیز از چهار سرویس پست مالی، سرویس پست نت، سرویس تحویل در زمان مشخص و سرویس کرایه در مقصد و همچنین سامانه یکپارچه قبول و سامانه یکپارچه مبادله پستی رونمایی شد.

برچسب ها: کرمانشاه ، حوزه ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.