سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

فریدون‌شهر بالاترین نرخ ازدواج استان اصفهان را داراست

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان بیشترین نرخ ازدواج در شهرستان‌های این استان را فریدون‌شهر و کمترین نرخ ازدواج را در شهرستان لنجان اعلام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،تورج حاجی‌رحیمیان اظهار کرد: آمار ازدواج در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 4.6 درصدی مواجه بوده است، چنانکه در سال گذشته 43 هزار و 720 مورد ازدواج رخ داده است که طبق محاسبات صورت گرفته نرخ ازدواج 8.8 درصد گزارش شده است.

وی بیشترین نرخ ازدواج در شهرستان‌های استان را فریدون‌شهر و کمترین نرخ ازدواج را در شهرستان لنجان عنوان کرد و افزود: بیشترین نرخ طلاق در شهرستان شاهین‌شهر و میمه و کمترین نرخ طلاق را خمینی‌شهر و گلپایگان داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین حجم ازدواج‌های ثبت شده مردان در استان اصفهان را گروه سنی 29-25 سال به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: بیشترین حجم ازدواج‌های ثبت شده زنان در استان را گروه سنی 24-20 سال تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین نرخ ولادت استان اصفهان مربوط به تیران و کرون است، ادامه داد: کمترین نرخ ولادت مربوط به شاهین‌شهر و میمه است. همچنین بیشترین نرخ فوت در استان اصفهان مربوط به شهرستان خوانسار و کمترین نرخ فوت مربوط به شهرستان آران و بیدگل است.

وی گفت: بیشترین حجم طلاق‌های ثبت شده مردان و زنان در استان اصفهان را گروه سنی 29- 25 ساله به خود اختصاص داد‌ند که این توزیع سنی تقریبا معادل رده سنی کشوری است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.