سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

راهنمایی‏ های شورای شهر برای شناسایی ظرفیت ‏های مورد نیاز فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: دبیرخانه باید برای شناسایی ظرفیت ‏های مورد نیاز شهر فیروزکوه از نظرات و راهنمایی ‏های شورای اسلامی شهر استفاده کند و بعد حقوقی آن را مورد بررسی قرار دهد.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تمام کاربری ‏ها و ظرفیت آن در شهر باید از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر به مشاور اعلام شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه شورای معماری شهرستان فیروزکوه کلیشه‏ ای کار کرده است، ما اولیا و رهبر مردم هستیم و چشم و نگاه مردم به ماست؛ بنابراین قبل از بررسی تغییر کاربری باید مسائل حقوقی برطرف شود.

مهری افزود: با حضور مسئولان مقرر شد تا فرمانداری فیروزکوه نسبت به افزایش سهم اعتبارات آموزش و پرورش تا سقف 20 درصد از اعتبارات شهرستانی دستورات لازم را مبذول کند.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: مسائلی که از دبیرخانه شورای آموزش و پرورش اعلام می‏ شود، باید مورد پیگیری قرار گیرد تا همه بتوانیم بر اساس همین مقررات پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه تغییر کاربری‏ زمین ‏ها در روستاها در استان تهران تصمیم‏ گیری می ‏شود، افزود: باید دبیرخانه این شورا در تهیه طرح‏ های کاربردی بیشتر دقت کند و انتخاب مشاور برای تهیه این طرح‏ ها با دقت بیشتری صورت بگیرد.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه مشاور باید ظرفیت ‏های مورد نیاز کاربری زمین ‏ها را تعریف کند، ادامه داد: مکان‏ هایی که برای کاربری‏ های گوناگون تعیین می ‏شود، باید توسط مشاور بررسی شود و همچنین باید بعد حقوقی آن نقاط مورد بررسی قرار گیرد که شاید این مناطق مالک داشته باشد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.