محمد زارع، مدیر کتابفروشی " نشر رود" در گفتگو با
خبرنگارادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: درصورتی که کتابی در مدت زمان طولانی به فروش نرسد ما نمی توانیم اقدام خاصی انجام دهیم و به مرور زمان با گران شدن سایر کتابها تفاوت قیمت چشمگیری میان کتابهای جدید و کتابهای به فروش نرسیده به وجود می آید که این تفاوت در نظر مشتری می آید و آن را خریداری می کند.
وی افزود: ما به قیمت پشت جلد کتابها مبلغی اضافه نمی کنیم وبه دلیل موقعیت مکانی کتابفروشی، کتابهای جامعه شناسی و فلسفی به فروش میروند اما در مقابل احتمال فروش نرفتن کتاب نقد ادبی وجود دارد.
وی در خصوص انتخاب کتابها گفت: من و همکارانم کتابها را مطالعه می کنیم. البته تبلیغات هم نقش موثری دارند.
درنهایت با کسب تجربه در طی این سالها از هر کتابی 5 تا 30 نسخه سفارش می دهیم.
انتهای پیام/