سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفن بانک چیست؟ +نحوه فعال سازی سرویس

با توجه به دسترسی آسان و سریع افراد به تلفن و استفاده همه گیر آن در کشور، بانک ها استفاده از تلفن بانک را جهت گسترش بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته برای مشتریان بانک فراهم ساخته اند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این سرویس برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعبه را ندارند و یا در نزدیکی آنان شعبه ای وجود ندارد بسیار سودمند است.
 
مزایای استفاده:

شاخص ترین مزیت استفاده از سرویس تلفن بانک، سرعت در پرداخت های بانکی بدون مراجعه به شعبه است.

معرفی مجموعه خدمات:

عملیات حساب
انتقال وجه بین حساب های خود
عملیات چک
آگاهی از مانده حساب های خود
ارسال فکس صورتحساب
و دیگر عملیات های حساب
عملیات کارت
انتقال وجه بین کارت های مشتریان
پرداخت قبوض
دریافت گردش حساب
مسدود کردن کارت
تغییر رمز دوم 

شرایط استفاده:

داشتن حساب در بانک سپس مراجعه به شعبه و گرفتن رمز ورود جهت سرویس حساب و داشتن کارت جهت سرویس های کارتی تلفن بانک از جمله موارد لازم برای استفاده از این سرویس می باشد.
 
فرایند درخواست فعال سازی سرویس:

افتتاح حساب
مراجعه به شعبه و درخواست تلفن بانک بر روی حساب خود
دریافت رمز

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.