سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع 4 انگشت سارق حرفه‌ای ابرکوه / 32 فقره جرم از سرقت و کلاهبرداری تا تحصيل مال نامشروع

حکم قطع چهار انگشت دست راست مجرمي که کلکسيوني از جرايم شامل سرقت، کلاهبرداري و تحصيل مال از طريق نامشروع را در پرونده خود داشت در شهرستان ابرکوه استان يزد با حضور مسئولان قضايي و انتظامي به اجرا درآمد.

سرهنگ احمد غلامزاده فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر گفت: در راستای اجراي دستور مقامات قضايي دادسرای عمومي شهرستان ابركوه و تاييد شعبه هفتم دادگاه تجديد نظر استان، در خصوص 32 فقره سرقت و كلاهبرداري و تحصيل مال از طريق نامشروع، متهم به نام "م – ن " به قطع چهار انگشت دست راست در انظار عمومي و تحمل يکسال حبس تعزيری و جزای نقدی و همچنین استرداد اموال تحصيل گرديده محکوم شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه ادامه داد: چهار روز گذشته با صدور حکم قضايي،  مراسم قطع چهار انگشت دست راست متهم با دستگاه گيوتين ، پس از خوانده شدن حکم مقابل بازداشتگاه شهرستان در ملاء عام به اجرا درآمد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و موجبات رضايتمندی هر چه بيشتر مردم از عملکرد فرماندهي انتظامي و دستگاه قضايي در جهت ارتقاء امنيت و آسايش شد.

سرهنگ غلامزاده خاطر نشان کرد: پليس و دستگاه قضايي با عزم و اراده­اي جدی و راسخ مصمم هستند تا با شدت هر چه بيشتر با مخلان نظم و امنيت عمومي برخورد كرده و احساس آسايش و آرامش را در سطح شهرستان حاکم کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۰۷:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
تشکر از قاضی محترم . این هم درس عبرت برای همه
وحید
۱۳:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
درود برقضات باشرف درود برشما امیدوارم بااجرای چنین احکامی درسایردادگاههای ما افراد خلافکار به سزای اعمالشان برسند تادرس عبرتی برای سایر مجرمان باشد.
sjp
۱۱:۴۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
درود بر حافظان امینیت و جان و مال مردم
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
کاشکی واسه مجازات مجرمین دانه درشت اقتصادی هم ازاین کارامیکردن
شاهين
۰۷:۵۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
دورود بر قاضي شجاع و دلير وبداند كه با اين كار مردم رحمت بر پدر و مادرش فرستادن تشكر تشكر تشكر
ناصر
۱۸:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
تشکرازدستگاه قضایی
مجید
۰۹:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
درود بران قاضی شجاع کاش درمشهدهم چنین قضاتی وجود میداشت