سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

افزایش 2 برابری خريد تضمینی گندم در استان چهارمحال و بختیاری

پيش بيني می شود امسال خريد تضمینی گندم در استان چهارمحال و بختیاری با افزایش حدود 2 برابری نسبت به سال گذشته، به بیش از 40 هزار تن برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

معاون بهبود توليدات گياهي اداره کل جهادكشاورزي استان چهارمحال و بختیاری از افزایش خرید تضمینی گندم طی سالجاری در این استان خبر داد و گفت: امسال تاکنون 32 هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از مجموع خريد نهايي سال گذشته فراتر رفته است.

حمیدرضا دانش افزود: پيش بيني می شود امسال خريد تضمینی گندم در استان چهارمحال و بختیاری با افزایش حدود 2 برابری نسبت به سال قبل، به بیش از 40 هزار تن برسد.

وی، میزان خرید تضمینی گندم استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته را 24 هزار تن اعلام کرد و گفت: تعيين به موقع قيمت خريد تضميني گندم قبل از فصل كاشت، تهيه و تدارك نهاده هاي كشاورزي نظیر كود، سم و بذر، برنامه ريزي و نظارت و سركشي از مزارع زيركشت، و همكاري و همدلي مجموعه عوامل سازمانی و استانی را از جمله عوامل موثر در افزايش تولید و خريد گندم در سال جاري می باشد.          

دانش، با اشاره به فعالیت 37 مركز خرید تضمینی گندم مازاد كشاورزان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری، افزود: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم با افت 4 ( مفید ) و 2 ( غیر مفید )، 10500 ریال ( یک هزار و پنجاه تومان ) می باشد.

معاون بهبود توليدات گياهي اداره کل جهادكشاورزي استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تا کنون بیشترین میزان خرید تضمینی گندم با تحویل بیش از 10 هزار تن، در شهرستان لردگان انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.