سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح آموزش آشنایی با شبه عرفان‌ها در مدارس جنوب غرب تهران اجرا می‌شود

شهردار ناحیه 3 شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح آموزش آشنایی با شبه عرفان‌ها در مدارس این منطقه خبر داد.

سید جواد موسوی شهردار ناحیه 3 منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح آموزش آشنایی با شبه عرفان‌ها ویژه دانش‌آموزان در محلات ناحیه 3 منطقه 18 در دسترکار شهرداری ناحیه 3 این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تقویت اعتقادهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان، گسترش مسائل دینی و مذهبی، ارتقای سلامت و رفاه حال دانش‌آموزان در مدارس ناحیه 3 شهرداری منطقه 18 در دست اجراست.

موسوی اظهار داشت: در این طرح دانش‌آموزان با مفاهیمی پیرامون موضوع‌های عرفان و خطرات شبه عرفان‌ها، ارتباط این گروه‌ها، گروههای شیطان پرستی و جنگ نرم آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح آموزش آشنایی با شبه عرفان‌ها ویژه دانش‌آموزان، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مفاهیم عرفان و خطرات شبه عرفان‌ها، ارتباط گروه‌های عرفان با گروه‌های شیطان‌پرستی و جنگ نرم، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به سوال ها و شبهات دانش‌آموزان از اقدامات اجرایی این طرح است.

موسوی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های آموزش‌های شهروندی در ایام تابستان، اجرای طرح اوقات فراغت، برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه، مدیریت پسماند، مسابقه‌های ورزشی، فرهنگی، تورهای زیارتی در اماکن متبرکه، برگزاری نمایشگاه‌ کتاب از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اموزش ، عرفان ، مدارس ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.