سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 10 طرح همزمان با هفته دولت در قوچان

رئیس شورای شهر قوچان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 10 طرح با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عباسعلی معتمدی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شورای شهر قوچان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 10 طرح در حوزه‌های خدماتی، عمرانی، فضای سبز، رفاهی و بازگشایی خیابان در مناطق مختلف شهر آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: بهسازی پارک شهید فهمیده با اعتبار 221 میلیون تومان، آسفالت، نورپردازی و بازپیرایی پارک نشاط با اعتبار 215 میلیون تومان، نورپردازی و بهسازی باغ ملی در مرکز شهر با اعتبار 112 میلیون تومان و نورپردازی و بهسازی بلوار طالقانی با اعتبار 35 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری قسمتی از این طرح‌ها است.

معتمدی با اشاره به اینکه کلنگ آغاز احداث پارک امام رضا(ع) با اعتبار 800 میلیون تومان نیز در هفته دولت به زمین زده می‌شود، گفت: جدول‌گذاری و فضای سبز با اعتبار 380 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و کلنگ‌زنی آغاز احداث پارک سیمرغ با پیش‌بینی اعتبار 500 میلیون تومان از دیگر طرح‌های شهرداری و شورای شهر قوچان در هفته دولت است.

وی با بیان این که مدیران باید خدمات دولت را به درستی اطلاع‌رسانی کنند، بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه خدمات بی‌منت به مردم است تا با اطلاع از این خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی مردم از آن‌ها حمایت می‌کنند.

رئیس شورای شهر قوچان با بیان این که در هفته دولت رسانه نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند، عنوان کرد: مجموع اعتبارات طرح‌های شورای شهر و شهرداری قوچان 3 میلیارد و 18 میلیون تومان است که بهره‌برداری از آن‌ها نقش مهمی در رفاه حال مردم و ارتقای ارائه خدمات دولت در مناطق محروم دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قوچان ، مشهد ، کلنگ زنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.