سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

همزمان با هفته دولت 93 طرح کشاورزی در استان کرمانشاه با 336 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.

در ایام هفته دولت 93 طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 336 میلیارد ریال و اشتغالزایی 655 نفر افتتاح می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، علی اشرف منصوری افزود: درایام هفته دولت 93 طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 336 میلیارد ریال و اشتغالزایی 655 نفر افتتاح می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: از اعتبار یاد شده 162 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بودجه عمومی و 174 میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانکی و سهم آورده افراد تامین شده است.

وی با بیان اینکه پروژه ها مربوط به بخش های آب و خاک، دام و طیورو آبزی پروری و... است افزود:مهمترین پروژه های افتتاحی ایستگاه پمپاژ قمشه درورد فرامان، ایستگاه پمپاژ قصرشیرین، مجتمع پرورش قارچ ماهیدشت و واحد های مرغداری و آبزی پروری مي باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه به اقدامات شاخص این سازمان در حوزه دامپروری اشاره کرد و گفت: اصلاح نژاد 2100 راس دام سنگین و 5000 راس دام سبک، اجرای طرح لاپارسکوپی در گوسفند نژاد سنجابی با نژاد رومانف 300 راس، بکارگیری 50 نفر از کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی بعنوان ناظر و مدیر طرحها، بازسازی و نوسازی 100 هزار مترمربع اماکن دامی، بهینه سازی مصرف سوخت در 40 واحد پرورش دام و طیور، اجرای بیش از 7 طرح تحقیقاتی استفاده از گیاهان دارویی در تغذیه دام و طیور به منظور کاهش آنتی بیوتیک ، جلب سرمایه گذاری در بخش دام و طیور و زنبور عسل به تعداد 185 طرح با سرمایه گذاری تقریبی 1000 میلیارد ریال، افزایش تولیدات دام و طیور و زنبور عسل در سال92 به میزان بیش از28000 تن و در مجموع افزایش تولیدات از 393 هزار تن به 421 هزار تن از جمله اقدامات شاخص سازمان در حوزه دامپروری است./ب


برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.