سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افتتاح و کلنگ‌زنی 225 پروژه همزمان با هفته دولت در استان زنجان

استاندار زنجان مجموع پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح استان را در هفته دولت 225 پروژه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت : هفته دولت امسال هفته درهاي باز و مردم با سهل ترين شيوه با مسئولان در ارتباط خواهند بود.

انصاری افزود :در این هفته225 پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 659 میلیارد و 673 میلیون تومان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد .

وی ادامه داد:149 پروژه عمرانی برای بهره‌برداری و کلنگ‌زنیست و 113 پروژه از این مجموع افتتاح می‌شود.

این مسئول تعداد طرح‌های دهیاری‌ها برای افتتاح در ایام هفته دولت را 49 طرح عنوان و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار یک میلیارد و 45 میلیون تومانی آماده بهره‌برداری شده است.

انصاری اضافه کرد : در مجموعه شهرداری های استان زنجان نیز شاهد بهره برداری از 19 پروژه و کلنگ زنی شش طرح خواهد بود.

وی با اشاره به اتاق‌های فکری که در چهار حوزه صنعت و معدن، آب و کشاورزی، فرهنگ عمومی و همچنین عمران و مدیریت شهری تشکیل شده است، افزود : صاحب‌نظران و اعضای این اتاق‌های فکر شرایط موجود در این بخش‌ها را شناسایی و مشکلات و اهداف هر حوزه را به خوبی مورد بررسی قرار داده‌اند که در هفته دولت نتایج آن‌ها به صاحب‌نظران در هر حوزه و دستگاه اجرایی عرضه می‌شود .

این مسئول دانشگاه آزاد اسلامی را متولی برگزاری ارزیابی و تحلیل کارگروه صنعت و معدن عنوان کرد و افزود: جلسات ارزیابی کارگروه آب و کشاورزی با محوریت دانشکده کشاورزی و ارزیابی نتایج کارگروه فرهنگ عمومی نیز برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیست.

انصاری با بیان اینکه نظام مهندسی هم جلسات ارزیابی کارگروه عمران و مدیریت شهری را برگزار می‌کند خاطر نشان کرد :با پایان ارزیابی‌ عملکرد کارگروه‌های تشکیل شده، اولین استانی خواهیم بود که اهداف و راهبردهای برنامه استان خود در طول برنامه ششم توسعه را نهایی کرده‌ایم./ب

برچسب ها: کلنگ زنی ، هفته ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.