سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود افراد منفی نگر ممنوع

یک روانشناس گفت: همیشه باید بهترین‌ها را جستجو کنیم چون دهنی که همواره به دنبال بهترین ها است خودش را رد فضای بهترین‌ها قرار می دهد.

 مصطفی فروتن روانشناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با مثبت اندیشی گفت: مبحثی که امروز در محافل عمومی و تخصصی روانشناسی بسیار به کار برده می‌شود مثبت اندیشی است، مثبت اندیشی از نگاه تخصصی هنر استفاده از داشته‌هاست اما مثبت اندیشی از نگاه عوام یعنی اینکه منفی نگر نباشیم که در هر دو صورت یک اجتماع نظری بین هر دو رویکرد وجود دارد و آن هم استفاده کردن از فرصت زندگی در شرایط کنونی و در حال زندگی کردن است.
 
وی اظهار داشت: در حقیقت سر فصلی در مثبت اندیشی وجود دارد که اعلام می کند وقتی شما در هر صورتی به یک چیزی فکر می کنید شما آن کار را دعوت و درخواست می کنید.
 
وی در ادامه بیان کرد: تفکرات و آنچه  در ذهن می‌پروانیم تبدیل به گفته‌های ما می‌شود و گفته‌های ما تبدیل به رفتار ما می‌شود.
 
 این روانشناس تصریح کرد: ذهنی که همواره به دنبال بهترین‌ها است معمولا خودش را در فضای  بهترین‌ها قرار می‌دهد پس همیشه باید بهترین‌ها را جستجو کنیم چرا که هر آن چیزی که ما در دنیا در رفتارمان داریم مثل پرتاب کردن یک شی به سمت بالا است که این پرتاب کردن شی به سمت بالا به سمت خود ما بر می گردد و در حقیقت این همان قانون جاذبه است.
 
مصطفی فروتن در پایان خاطر نشان کرد: بهترین گزینه برای خودداری از دریافت انرژی‌های منفی دور شدن از محافلی است که این نفرات در آنجا حضور دارند.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ورور ، ممنوع ، منفی نگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.