سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدر یکی از دختران شین آبادی :مستمری آمنه را بدهند دیگر انتظاری از دولت ندارم!

خانواده دختران آسیب دیده شین آبادی بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم همچنان پی گیرحقوق فرزندان خود هستند .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،خانواده دختران آسیب دیده شین آبادی بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم همچنان پی گیرحقوق فرزندان خود هستند .

پدر آمنه راک ، دانش آموزی که در حادثه شین آباد با سوختگی 50 درصد مواجه شد در گفت و گو با« ایران خبر »به تجمع اخیرشان مقابل ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : همان زمان ما از طرف ریاست جمهوری ما را خواستند و گفتند که این بچه ها را به اینجا نکشید ما خودمان پی گیر کارهایتان هستیم ، از طرف اقای نهاوندیان و نوبخت به ما قول دادند که تا یکشنبه خواسته هایمان اجابت خواهد شد.


یوسف راک در ادامه گفت : هیچ ارگانی به جز وزارت آموزش و پرورش در این ماجرا کم کاری نمی کند ، روند درمان بچه ها خوب پیش می رود و بیمارستان رفتار بسیار خوبی با ما دارد ، اما تا کارمان به آموزش و پرورش می افتد ، همه چیز گره می خورد .
وی  در ادامه گفت : کارمان شده نقل و انتقال نامه از آموزش و پرورش تهران به پیرانشهر و برعکس ، مثلا از وزارت خانه به ما نامه می دهند که پیرانشهر با ما همکاری کند اما بعد که به آموزش و پرورش پیرانشهر مراجعه می کنیم آنها چیز دیگری می گویند ، دائم ما را از تهران به پیرانشهر پاس می دهند و از پیرانشهر به تهران.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به خانواده ها نصف دیه فرزندانشان را می دهند ، گفت : چرا باید به آنها نصف دیه بدهند ، من خودم تا کنون ریالی از دولت دریافت نکرده ام ، نه دیه نه هزینه رفت و آمد ، در ماهها تمام وقت ، هفته ای سه روز در تهران بوده ام و هیچ کس نپرسید که کا رو زندگی تو چیست که اینقدر به تهران می آیی!

راک همچنین تاکید کرد : مگر ما خواسته غیر متعارفی داریم ، من خودم می گویم مستمری این بچه ها را بدهند دیگر هیچ انتظاری از دولت ندارم .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.