سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ///

حمایت از تولید در واحدهای تولیدی

درلایحه حمایت ازتولید و واردات ماشین آلات کشاورزی با تایید نظر مراجع ذی صلاح صورت پذیرد.

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در حاشیه بازدید از گروه تولیدی ماشین سازی بادله ، تولیدکننده انواع ادوات کشاورزی گفت: درراستای بازارفروش این واحد اشاره کرد و گفت: ضمن حضور در نمایشگاه هایی که در کشورهای منطقه برگزار می شود می توان از طریق سفارت ورایزن های اقتصادی تدابیری اتخاذ شود تا واحدهای مشابه این بتوانند در بازارهای بزرگ دنیا مطرح شده و کالاهای خود را براساس قاعده وقانون حقوق رسمی، محصولات خود را به فروش برسانند.

محمد پور، این واحد را به عنوان یکی واحدهای معتبر و نمونه استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گروه تولیدی ماشین آلات بادله با دقت بالا در طراحی و بکارگیری از مواد اولیه با کیفیت بالا وهمچنین با رعایت استاندارد ملی درکیفیت محصولات نمونه می باشد.

محمدپور افزود: درلایحه حمایت ازتولید-واردات ماشین آلات کشاورزی با تایید نظر مراجع ذی صلاح صورت پذیرد.

وی پیشنهادی راهم به وزارتخانه جهت حمایت ازتولیدات داخلی متذکر شد وافزود: دولت موظف سازد طی برنامه 5 ساله درتولید ماشین آلات کشاورزی خودکفا شویم وتولیدات داخلی را حمایت کنیم.

محمدپور همچنین طی این بازدید به بررسی مشکلات مبتلا به این واحد که ازسوی مدیرعامل شرکت ارائه شده است پرداخت وادامه داد: مشکل بیمه کارگران شرکت مذکورکه در 2 واحد مشغول به کار می باشند پیگیری خواهد شد.

مشکل مالیاتی گروه تولیدی ماشین سازی بادله هم دراین بازدید مطرح شد، که مقررگردید سازمان صنعت معدن وتجارت نشست مشترکی را برای بررسی وحل معضل آن با دستگاه ذیربط داشته باشد.

گروه تولیدی ماشین سازی بادله با بیش ازنیم قرن تجربه و در مکانی به وسعت 000/30متر مربع محصولات متنوع ماشین آلات کشاورزی ازجمله: ریتواتورچند منظوره آفست –پادلر – سمپاش توربینی مزارع ، توربولاینر – ساقه خوردکن چندمنظوره – چیپر ودستگاه چیزل پکرنام برد.
برچسب ها: حمایت ، تولید ، واحد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.