سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی: کره ای ها هم نمی توانستند در سیزم تهران نتیجه بگیرند/ بعضی ها به حق خودشان نرسیدند

سرمربی تیم تکواندو نظامیان می گوید: اگر کره ای ها هم به تهران می امدند با وجود سطح فنی خوب مسابقات، نتیجه نمی گرفتند.

مرتضی سلطانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقان نظامیان جهان در تهران عنوان کرد: از همه بازیکنانم در این مسابقات راضی بودم و خدا را شکر می کنم که قهرمان شدیم، با این حال بعضی ها به حق خودشان نرسیدند که دلایل مختلفی داشت.

وی ادامه داد: خودباوری و بی تجربگی برخی نفرات تیم عامل اصلی ناکامی تکواندوکارانی بود که نتوانستند صاحب مدال شوند. آنها اسیر جو و حاشیه شدند و تشویق تماشاگران روی آنها تاثیر داشت.

سرمربی تیم تکواندو نظامیان با بیان چهار نفر از تیم نیروهای مسلح تجربه مسابقات بین المللی را نداشتند، خاطرنشان کرد: ترسی از ابتدا داشتیم که چند نفر از تکواندوکاران بخاطر همین بی تجربگی نتوانند نتیجه لازم را بگیرند. با این حال بازیکنان تیم عملکرد خوبی ارائه کردند.

وی در مورد میلاد بیگی گفت: او در روز پایانی رقابت ها خوب ظاهر شد. او را از لیگ دسته اول به تیم دعوت کردیم و خوشبختانه وی تمام حریفانش را 12 تایی کرد. او آرمان یرامیان قهرمان اروپا از ارمنستان را با تکواندوکاری از قطر که مدال آسیا را دارد در نیمه نهایی و فینال به خوبی شکست داد.

سلطانی درباره غیبت کره ای ها در رقابت های سیزم تهران افزود: کره در سال 2011 نایب قهرمان و سال 2012 عنوان سومی را بدست آورده و با نزول مواجه شده بود و اگر به تهران می آمد باتوجه به کیفیت مسابقات و بازیکنان قطعا به مشکل می خورد. انها خود را برای مسابقات المپیک نظامیان در سال اینده که به میزبانی کشورشان برگزار می شود، آماده می کنند.

او با تشکر از همه اعضای کادر فنی سیزم در این پیکارها یادآور شد: سردار خلیلی رییس هییت تکواندوی نیروهای مسلح، سردار باران چشمه رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح، ذوالقدری رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، سردار بختیاری و سرهنگ عباس نژاد فرمانده دانشگاه علوم انتظامی نهایت همکاری را با ما داشتند تا به موفقیت در مسابقات سیزم برسیم.

سرمربی تیم تکواندو نیروهای مسلح درخصوص استفاده نکردن از بازیکنان نامدار تکواندو در این مسابقات گفت: بحث تداخل حضور تیم ملی در مسابقات مهم با سیزم در میان بود و به همین دلیل سعی کردیم از بازیکنان گمنام و نیروهای خودمان استفاده کنیم. تنها ابوالفضل یعقوبی در اردوهای تیم ملی حضور داشت و پولادگر نیاعتقاد دارد ما باید بازیکنان خوب تربیت کنیم و در اختیار تیم ملی قرار دهیم چون کسب سکو با این بازیکنان ارزشمند تر است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تکواندو ، سیزم ، کره ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.