به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سیدتقی نوربخش در بازدید 2ساعته از بیمارستان 17شهریور مشهد، سامانه مدیریت یکپارچه اطلاعات بیمارستانی این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.
نوربخش رضایتمندی مردم را اولین و مهمترین شاخصه مدیریتی سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا با اصلاح فرایندها و تسهیل کار مردم رضایتمندی بیمه شدگان عزیز را ارتقا ببخشیم.
مدیر عامل سازمان در ادامه بیان کرد: اگرچه سازمان تأمیناجتماعی سابقه درخشانی در استقرار سیستمهای کیفیت در مراکز درمانی خود دارد ولی متاسفانه در سالهای اخیر با یک وقفه در این مهم مواجه شده بود.
نوربخش ادامه داد: بنا داریم با روحیه همدلی و همراهی بسیار خوب کارکنان و با استفاده از تجارب ارزنده سازمان دوباره گامهای موثری در زمینه استفاده از تکنولوژیهای اطلاعات برداریم.
وی افزود: استقرار سیستم HIS یک گام مهم در توسعه IT در سازمان است و شفافسازی اطلاعات، نظارت دقیق بر فرایندهای درمانی بیماران، ایجاد فرهنگ ICT، آموزش و اصلاح فرایندها از جمله مزایای این سیستم است.
نوربخش در خاتمه با تشکر از مجموعه کارکنان سازمان گفت: هنوز راه طولانی در پیش داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا در زمینه IT سازمانی بروز داشته باشیم و این روند تا حصول نتیجه نهایی استمرار داشته باشد.
مدیر درمان تأمیناجتماعی خراسان رضوی نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه با تلاش همکارانمان توانستیم در مدت 25 روز سیستم HIS را در بیمارستان 17 شهریور مستقر کنیم و این اولین گام اساسی در زمینه توسعه کیفی خدمات مبتنی بر تکنولوژیهای اطلاعات است.
حمید داستانی در ادامه اظهار داشت: انتقال 290 هزار پرونده پزشکی از سیستم قدیم به سیستم جدید کار بزرگی بود که در قالب این طرح انجام شد.
وی افزود: این سیستم در پلی کلینیک شهید فاتق مشهد نیز مستقر شده است.
انتهای پیام /