سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

بهره‌برداری از 57 پروژه عمرانی در دیواندره

سرپرست فرمانداری دیواندره گفت: 57 پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، بهرام فاتحی به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های مختلف، دیدار و ملاقات‌های مردمی، برگزاری جشنواره آواهای محلی کردی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

وی افزود: مراسم تقدیر از مدیران نمونه دستگاه‌های اجرایی که بیشترین توفیق را در راستای خدمات‌رسانی به مردم داشته‌اند در این شهرستان همزمان با هفته دولت برگزار می‌شود.

فاتحی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت 57 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ  12 میلیارد تومان در شهرستان دیواندره با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.‌

وی به اجرا شدن خط انتقال فاضلاب شهرک حافظ و کیان شهر زرینه بعد از 19 سال اشاره کرد و گفت: این پروژه در 2 ماه با همت جهادی مسئولان شهرستان تکمیل و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری دیواندره همچنین از برگزاری جشنواره استانی آواهای محلی کردی در شهر زرینه به عنوان کار فرهنگی در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: چهار خطه کردن ورودی دیواندره به مسافت 2.5 کیلومتر که دارای بیشترین حوادث رانندگی در سال‌های اخیر بود در مدت چند ماه با همت جهادی و اقتصاد مقاومتی اجرا شد که همزمان با هفته دولت افتتاح می‌‌شود.

بهره‌برداری از 11 پروژه آبیاری تحت فشار

وی به پروژه‌های کشاورزی در دست افتتاح این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: 2 واحد مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در بخش سارال و 11 پروژه آبیاری تحت فشار در بخش کرفتو از پروژ‌های قابل افتتاح در بخش کرفتو است.

وی خاطرنشان کرد: 10 واحد مسکونی ویژه محرومین که توسط کمیته امداد ساخته شده است نیز همزمان با هفته دولت افتتاح و تحویل مددجویان می‌‌شود.

فاتحی تصریح کرد: شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب روستای گورباباعلی و وزیر از دیگر پروژه‌هایی است که در بخش آب و فاضلاب روستایی همزمان با هفته گرامیداشت دولت در این شهرستان بهره‌برداری می‌‌شود.

به گفته وی، تکمیل راه‌های روستای، روکش آسفالت بین شهری ، پارک‌های کودک در روستاها، بهره‌برداری مراکز بهداشتی، برق‌رسانی به شهرک‌های جدید احداث، سوله‌های راهدارخانه و پروژه‌های گازرسانی به روستاها از دیگر طرح‌هایی است که همزمان با هفته دولت در دیواندره افتتاح خواهد شد.

سرپرست فرمانداری دیواندره در پایان از هفته دولت به عنوان بستری مناسب در راستای اطلاع‌رسانی از اقدامات دولت نام برد و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق در مورد اقدامات صورت گرفته موجب افزایش بیش از پیش اعتماد عمومی به نظام و دولت می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سنندج ، پروژه ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.