سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با آغاز دهه کرامت ؛

جشن " روز ملی دختران " در منطقه 21 برگزار می شود

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبرداد : همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س ) و آغاز دهه کرامت ، جشن "روز ملی دختران " از سوی اداره امور بانوان و با حضور اعضاء کانون های دختران برگزار می شود .

کاظم کمالی نسب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جشن " روز ملی دختران " روز چهار شنبه ، پنجم شهریور ، ساعت ده صبح در سینما ققنوس با حضور جمعی از مسئولین و اعضاء کانون های دختران محلات برگزار خواهد شد .

وی با اشار ه به برنامه های در نظر گرفته شده برای این جشن ادامه داد : قرآن ، سرود ، اجرای نماآهنگ کانون دختران شهرک دریا ، اجرای موسیقی محلی ( گیلکی ) ، اهداء هدیه به دختران نه ساله کارمندان شاغل در شهرداری ، اجرای مسابقه ، تقدیر از دختران موفق منطقه ، تقدیر از برندگان مسابقه وبلاگ نویسی دختران از برنامه های این جشن خواهد بود .

کمالی نسب به تقدیر از دختران موفق منطقه اشاره کرد و افزود : دختران شاخص و موفق منطقه در زمینه های علمی ، فرهنگی ، هنری ، قرآنی معرفی و تقدیر می شوند .

معاون اجتماعی و فرهنگی در پاین خاطرنشان کرد : در جنب محل برگزاری جشن ، نمایشگاه دستاوردهای کانون دختران هنرمند محلات برپا خواهد شد .

یادآور می شود ؛ سینما ققنوس در تهرانسر ، میدان کمال الملک ، نبش کوچه سوم ، سرای محله باشگاه نفت ، واقع شده است .


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.