سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کرمانشاه میزبان هنرمندان برجسته کشور

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه آثار هنرمندان خوشنویسی در شهر کرمانشاه پنجم شهریور ماه امسال با حضور اساتید برجسته خوشنویسی کشور، برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛آرشام خرسندپور ازبرگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان خوشنویسی با حضور محمد سلحشور و غلامحسین امیرخانی ی از برجسته‌ترین خوشنویسان ایرانی و از پایه‌گذاران انجمن خوشنویسی ایران درپنجم شهریور ماه امسال خبر داد.

وی همچنین به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان درروزهای 11تا 14 مهرماه امسال هم‌زمان با شهر اصفهان و 21 استان کشور در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش نمایش فیلم‌های ایرانی و جنبی شامل فیلم‌نامه‌نویسی با عنوان پروانه‌ها و ایستگاه تهیه فیلم کوتاه در سینما فرهنگ شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه جشنواره تئاتر مرصاد حذف نشده است، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در بحث نمایش‌نامه‌نویسی در این جشنواره شاهد آثار قوی‌تری خواهیم بود.

خرسندپور زمان برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد را هفته اول آذر ماه مصادف با هفته بسیج اعلام کرد و افزود: برای ارائه یک اثر خوب و قوی باید شالوده اصلی تهیه شود.
برچسب ها: کرمانشاه ، میزبان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.