سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

پخش510 تخته چادر میان زلزله زدگان دهلران

فرماندار شهرستان مرزی دهلران گفت: 510 تخته چادر تاکنون برای اسکان زلزله زدگان این شهرستان پخش شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ ˈامیدعلی سبزیˈ با اعلام این خبر گفت: بنا به دستور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور این چادرها میان مردم روستاهای برم، ذوالفقار و مملح در بخش موسیان پخش شده است.
وی افزود: مسائل، مشکلات و نیازمندی های آسیب دیدگان زلزله این شهرستان در پی بازدید رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و معاون آمادگی و مقابله سازمان بحران مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان دهلران یادآور شد: بسیاری از منازل مسکونی مردم این شهرستان در اثر زلزله 5،8 ریشتری روز دوشنبه دچار خسارت شده اند.
سبزی تاکید کرد: گروه های امداد و نجات و کارشناسان ارزیابی در سریع ترین زمان ممکن به این مناطق اعزام و مسوولان نیز از مناطق زلزله زده بازدید کردند.
وی بیان کرد: بررسی ها برای برآورد میزان خسارات وارده در بخش های مختلف ادامه دارد و به زودی این آمار و ارقام اعلام می شود.
فرماندار شهرستان دهلران ادامه داد: دو اردوگاه برای اسکان اضطراری زلزله زدگان دهلران و یک مکان نیز در شهر موسیان دایر شده است.
زلزله 5،8 ریشتری روز دوشنبه بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران در جنوب  استان ایلام افزون بر مجروح کردن 55 نفر به منازل مسکونی و تجاری و نیز زیرساخت های چهار روستای این منطقه خسارت زد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پخش ، چادر ، زلزله زدگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.