سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیران "شبکه یک سیما" از پشت صحنه تله فیلم ته چین

تعدادی از مدیران" شبکه یک سیما" عصر دیروز از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم تلویزیونی"ته چین"بازدید کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، محمدکاظم کاظمی مدیرگروه فیلم های تلویزیونی، خدیجه احمد محرابی مدیرطرح و برنامه، سید محسن کشفی مدیر تولید و حسن نامور مدیر فنی شبکه یک با حضور در پشت صحنه تله فیلم ته چین، ضمن دیدار با عوامل و بازیگران، از روند پیشرفت و تصویربرداری فیلم بازدیدکرد.

مدیر فنی شبکه در حاشیه این بازدید درباره تجهیزات بکار رفته در تولید این فیلم گفت: دوربین های استفاده شده در این تله فیلم5D و از نوع فول اچ دی و تجهیزات صدابرداری هم سیستم"ساندی وایس" و از تجهیزات به روز جهان است. حسن نامور افزود: از آنجایی که سازمان صدا و سیما به سمت پخش اچ دی در حال گذار است ما به تمام تهیه کنندگان، کارگردانان و مدیران اعلام کردیم که در تولید فیلم های تلویزیونی و سریال های الف و ب باید از دوربین های فول اچ دی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه عوامل تولید فیلم تلویزیونی ته چین از افراد متبحر و کاربلد در حوزه فیلم سازی هستند افزود: دقت در تدوین و مونتاژ صحیح تصاویر ضبط شده با دوربین های پیشرفته 5D می تواند ظرافت ها و تلاش هایی که در طول تصویربرداری انجام شده را بهتر نشان دهد. مدیر فنی شبکه یک سیما همچنین تصریح کرد: از آنجایی که تکرار فیلم های تلویزیونی در شبکه های اچ دی پخش می شود، استفاده از دوربین های5D  در حفظ کیفیت پخش بسیار موثر خواهد بود.

سید محسن کشفی مدیر تولید شبکه یک نیز در حاشیه این بازدید گفت: بمنظور تولید فیلم ها و سریال های کیفی علاوه بر تجهیزات و سیستم های تصویربرداری و صدابرداری به روز و استاندار، نیروی انسانی حرفه ای و باتجربه از جمله صدابردار، نورپرداز، تصویربردار و تدوینگر که با برنامه سازی آشنا هستند و به ممیزی های رسانه ملی اشراف کامل دارند در اختیار تیم های تولیدی قرار می دهیم.

 محسن کشفی با بیان اینکه شبکه یک بعنوان شبکه ملی از نیروهای متخصصی بهره می برد افزود: هم اکنون تنها شبکه یک سیما است که به دوربین های فول اچ دی F900 مجهز است تا بتوانیم در تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی تصاویری با کیفیت بالایی به بینندگان و هموطنان عرضه کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، یک ، سیما ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.