سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظی در جمع خبرنگاران خبر داد

انجام 90 درصد از مذاکرات ورود به نسل‌های 3 و بالاتر / اتصال 15 هزار روستا به اینترنت تا پایان سال

وزیر ارتباطات و اطلاعات گفت: به یکی از اپراتورهای مذاکرات کامل شد و با اپراتور دیگر پروانه ورود به نسلهای 3 و بالاتر تلفن همراه به اپراتورها داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و اطلاعات امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه موزه ارتباطات در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه افتتاح این موزه گفت: با توجه به قدمت 100 ساله ساختمان و از بین رفتن نحوه معماری آن، تلاش شده تا دوباره به همان سبک احیا شود و مورد بازدید علاقمندان داخل و خارج از کشور قرارگیرد.

وی در ادامه انتشار تمبر را کار فرهنگی و هنری عنوان کرد و  افزود: با توجه به اینکه تمبر یک کار فرهنگی و هنری است از مهمترین متفکرین و متخصصین استفاده کردیم تا شورای تمبر تشکیل شود.

واعظی در پاسخ به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص فعالیت‌های اجرایی در زمان ورود به وزارت‌خانه تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که به شدت دنبال آن هستیم شبکه اطلاعات ملی است که تا پایان سال آینده به اجرا می‌رسد و در هفته دولت نسل 3 و بالاتر تلفن همراه به مردم عرضه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امسال 6 هزار روستا به اینترنت دسترسی پیدا کردند و امیدواریم امسال حدود 15 هزار روستا به این ارتباطات دست یابد و تا پایان دوره خود همه روستاها به اینترنت دست می‌یابند.

واعظی در خصوص پیوست فرهنگی تصریح کرد:‌ قطعا وقتی کار بزرگی انجام می‌شود و جلسات بررسی‌هایی انجام می‌شود و در ارتباط با پیوست فرهنگی دولت موفق بوده که پیوست فرهنگی را انجام دهد اما امکان دارد که این پیوست فرهنگی که به رییس جمهور فرستادیم تاهفته آینده تطبیق نشود.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات اطلاعات در خصوص روند فعالیت مشترک پست گفت: در گذشته پست بیش از 200 میلیارد تومان بدهی داشت که خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده پرداخت‌ها انجام شده و در 2 ماه گذشته پست روند صعودی طی کرده و تعداد مرسولات بالا رفته است.

وی در خصوص روند مذاکرات با اپراتورها برای ارائه 3 و 4 گفت: با یکی از اپراتورها مذاکرات 100 درصد کامل شده و با اپراتور دیگر تا حدود 90 درصد کار پیشرفته و امیدواریم در هفته دولت همه مسائل حل شود.

واعظی در پایان خاطر نشان کرد: از نظر قانون نمی‌توانیم تا زمانی که انحصار اپراتور سوم تلفن همراه تمام نشده پروانه ورود به نسل بالاتر را امضا کنیم و بنابراین 31 مرداد ماه این دوره تمام و از اول شهریور ماه پروانه ورود به نسل‌های بالاتر داده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نسل ، مراسم ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سکوت
۰۲:۲۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
اول اینترنت adsl تهران رو درست کنید بعد ...