سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات فرابورس؛

نرخ اوراق تسهیلات مسکن به حدود 96 هزار تومان رسید

در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس تعداد 84.1 میلیون اوراق به ارزش 950.1 میلیارد ریال بین سرمایه گذاران خرید و فروش شد و شاخص فرابورس با 2.46 واحد رشد به رقم 807.4 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بازار امتیاز تسهیلات مسکن در روزجاری بین ۰.۱ تا ۱.۷ درصد دست به دست شد و نرخ هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن آبان۹۱ به ۹۵۶ هزار و ۵۵۹ ریال رسید.

از سوی دیگر در چهارمین روز پذیره نویسی واحد های صندوق سرمایه گذاری امین تدبیرگران فردا در مجموع 146 هزار و 90واحد مورد پذیره نویسی قرار گرفت.

همچنین تعداد 474 میلیون و 320 هزار سهم معادل 49 درصد از سهام سرمایه گذاری آذر توسط شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به قیمت پایه هر سهم 934 ریال در بازار سوم فرابورس به مزایده می رود.

ارزش این بلوک 443 میلیارد و 14 میلیون و 880 هزار ریال بوده و به صورت یکجا و نقد دوشنبه 10شهریور روی میز فروش گذاشته می شود.

بر اساس این گزارش؛ پذیره نویسی 490 میلیارد ریالی "الماس" که از روز شنبه 25 مرداد به مدت 5 روز کاری شروع شده است، تا فردا ادامه خواهد داشت.

همچنین در میان بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش 15 میلیون سهم موسسه مالی اعتباری کوثر تعلق گرفت.

از سوی دیگر در بازار اوراق با درآمد ثابت، بیشترین حجم معاملات به مبادله 47 هزار و 710 ورقه اوراق اجاره رایتل اختصاص داشت.

بازار امتیاز تسهیلات مسکن هم در روزجاری بین 0.1 تا 1.7 درصد افزایش قیمت داشت و نرخ هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن آبان91، 956 هزار و 559 ریال ثبت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اوراق ، مسکن ، ارزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.