سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عموهای فیتیله ای به مکتب‌خانه می روند

عموهای فیتیله ای پنجشنبه، 30 مرداد با اجرای نمایش های گاوهای فیتیله ای، بچه های روستایی و مکتبخانه به خانه مخاطبان خود می روند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه دو، محمد مسلمی گفت: این هفته قصد داریم دوستان خود را با  زندگی روستایی، مشاغل و هنر ارزشمند زنان روستایی آشنا کنیم.
 
این کارگردان افزود:در ایران روستاهایی زیادی وجود دارد که مردمان آنها از اداب و رسوم خاصی پیروی می کنند و مشاغل متفاوتی دارند، اما وجه اشتراک همه آنها زندگی های ساده و دوستی با حیوانات است.
 
وی تصریح کرد: عموهای فیتیله ای در برنامه هفته جاری برشی از زندگی مردان و زنان روستایی، شغل و هنرهای دستی  آنها را برای بچه ها به نمایش می گذارند.
 
مسلمی گفت: در این برنامه عموهای فیتیله ای با بچه ها درباره «کشاورزی » ، «چوپانی»، آموزش و پرورش در روستا و .. صحبت خواهند کرد؛ همچنین ترانه های شاد با لهجه و گویش های محلی ایران اجرا می شود.
 
این کارگردان ادامه داد: پنجشنبه  با اجرای نمایش «مکتبخانه» بچه ها را با مدرسه های قدیمی روستا آشنا خواهیم کرد.
 
 «فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست، این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی ، محمد مسلمی و مهرداد نظام آبادیمیهمان خانه مخاطبان خود می شود. این برنامه پنجشنبه و جمعه از ساعت 14 روی آنتن شبکه دو می رود.  
 
 برنامه "فیتیله، جمعه تعطیله"جمعه 31مرداد به دلیل تقارن با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پخش نخواهد شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فیتیله ، نمایش ، کودک ، اجرای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.