سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راستگو در واکنش به اظهارات اسماعیل دوستی

اعضا کمیسیون فرهنگی متخصصین این رشته هستند/ حق نداریم به جای تشکر به کارشناسان غیر متخصص بگوییم

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر در واکنش به اظهارات اسماعیل دوستی مبنی بر حضور افراد غیر متخصص در کمیسیون فرهنگی گفت:‌اعضای کمیسیون فرهنگی متخصصین این رشته هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه هشتاد و هفتمین جلسه علنی امروز شورای شهر، الهه راستگو رئیس کمیته خدمات اجتماعی شورای شهر در واکنش به اظهارات دوستی در خصوص عدم صلاحیت اعضای کمیته فرهنگی به عضویت یک سوم اعضای شورای شهر در این کمیسیون اشاره کرد و اظهار داشت: این افراد از مجرب‌ترین متخصصان این حوزه هستند ضمن این که باید از صعه صدر حجت‌الاسلام و المسلین ناصحی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی در برابر اظهارات عنوان شده باید تشکر نمود.

وی ادامه داد: همان طور که آقای دوستی به بیانان مقام معظم رهبری  در خصوص نام گذاری امسال به نام فرهنگ اجتناب نمودند باید در راستای فرمایشات ایشان حضور متخصصین و کارشناسان را پاس بداریم چرا که حق نداریم به جای تشکر از کارشناسان آن‌ها را غیر متخصص خطاب کنیم.

این عضو شورای شهر با عنوان این که ارائه گزارش عملکرد یک ساله مطابق با برنامه ریزی‌های قبلی و خواست اعضا صورت پذیرفته، خاطرنشان کرد: همه‌ی اعضا موظف به شنیدن  این گزارش‌ها هستند چرا که اگر بنا بر توهین بود، که ما هم می‌توانستیم چنین مطالبی را در خصوص کمیسیون‌های دیگر بیان کنیم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.