سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

فرماندار شهرستان دماوند برلزوم آسیب شناسی وضع ترافیکی تاکید کرد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: متاسفانه ترافیک در داخل شهر به خوبی مدیریت نمی ‌شود و این موضوع باید مورد آسیب‏ شناسی قرار گیرد.

ناصر محمودی ‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای رفع این مشکل راهکاری پیش‌ بینی کنیم تا وضع ترافیک بهبود یابد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا به وضع مطلوب برسیم و انتظارات مردم را محقق سازیم تا امنیت کامل برای مردم به وجود آید و موجب آرامش و آسایش جامعه شود.

محمودی ‌فرد با اشاره به ترافیک‌ سنگین آخر هفته‌ های شهر دماوند افزود: باید تدابیر ویژه‌ ای برای ساماندهی وضع ترافیکی شهر دماوند اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: اکنون امنیت با زندگی مردم عجین شده است، اگر مردم می‌ خواهند که زندگی آسوده ‌ای داشته باشند،‌ قطعا در گرو بحث‌ های امنیتی است.

وی ادامه داد: همه وظیفه داریم تا بتوانیم امنیت لازم را برای مردم فراهم کنیم، در این بین مشکلاتی در حوزه‌ های اعتباری و عمرانی ادارات وجود دارد که متاسفانه با آن روبه ‌‌رو هستیم.

محمودی‌ فرد افزود: باید در حد وسع خود به این مشکلات کمک کنیم تا سطح امکانات نیروی انتظامی ارتقا پیدا کند و آن ‌ها بتوانند از آن امکاناتی که در شأنشان است، بهره‌ مند شوند و وظیفه سازمانی خود را با کیفیت بهتری انجام دهند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه اکنون با آن وضع مطلوب فاصله داریم، افزود: در این زمینه باید تلاش کنیم تا مشکلات را رفع کنیم.

وی ادامه داد: نشست ‌هایی با سردار فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد که امیدواریم مشکلات موجود به زودی رفع شود.

محمودی ‌فرد افزود: این مأموران توانستند با امکاناتی که در اختیار دارند، زحمات خوبی بکشند و توانستند سارقان سرقت ‌های اخیر را دستگیر کنند؛ این نشان از سرعت عمل و اقدامات خوب قانونی بوده که از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: در این بین،‌ موارد امنیتی در شورای تأمین شهرستان دماوند مطرح شده بود که توسط نیروی انتظامی به موقع پیگیری شد که با عنایت خداوند متعال نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: مشکلاتی در بخش راهنمایی و رانندگی وجود دارد، مأموران راهور در این زمینه تلاش زیادی می‌ کنند؛ اما متاسفانه آخر هفته‌ها با مشکلات ترافیکی مواجه هستیم و امیدواریم هر چه زودتر به موضوع کمک و رفع شود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.