سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور شهردار تهران و وزرای اقتصاد و نیرو؛

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عصر روز گذشته با حضور شهردار تهران، وزرای اقتصاد و دارایی و نیرو و جمعی از اعضای این شورا در محل رصد خانه شهری برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عصر روز گذشته با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، علی طیب نیا وزیرامور اقتصادی و دارایی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان وزرا، مدیران شهری و اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای گفت و گو به بحث و تبادل نظر پیرامون اخبار اقتصادی پرداختند و سپس دستور جلسه مبنی بر نحوه تعامل دستگاه های اجرایی با شهرداری تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

در جریان این جلسه مسایلی همچون حضور بخش خصوصی در پروژه های شهری، استفاده از ظرفیت ماده 16 قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار به منظور تقویت واحدهای تولیدی کوچک در شهر تهران، معافیت های مالیاتی برای نظام سرمایه گذاری و سازوکارهای اجرایی کردن تفاهم نامه شهرداری تهران با اتاق بازرگانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علاوه بر این در جلسه روز گذشته شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی وزیر اقتصاد و دارایی گزارشی از برنامه دولت به منظور مقابله با رکود را ارایه داد. همچنین وزیر نیرو به موضوع کمبود منابع آبی در شهر تهران پرداخت و پیشنهاداتی به منظور پیاده سازی مدیریت واحد شهری در اداره وضعیت آب و برق شهرها عنوان کرد.

شهردار تهران نیز ضمن تبیین برنامه مدیریت شهری برای حرکت به سمت درآمدهای پایدار، گزارشی درباره مسایل مربوط به همکاری های دولت و شهرداری تهران در بخش مطالبات شهرداری و همکاری های مشترک آتی ارایه داد.


انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.